Tijdsregistratiesysteem - wel of niet noodzakelijk ?

In dit forum nodigen we alle medewerkers van de gemeente Hattem uit om hun ideeen te geven over de regels rondom digitaal werken. Als je wilt meediscussieren dien je je te registreren met een @hattem.nl mailadres. Nadat we je account hebben geactiveerd kun je meeschrijven ! Welkom !
Plaats reactie
hradviseur
Site Admin
Berichten: 16
Lid geworden op: 21-02-2014 10:32

Tijdsregistratiesysteem - wel of niet noodzakelijk ?

Bericht door hradviseur » 18-03-2014 12:43

Stelling:

Ik kan prima resultaatgericht plaats- en tijdonafhankelijk werken zonder gebruik te maken van Time Tell

eens of oneens ? Laat hieronder weten waarom !

Ellard de Vries
Berichten: 1
Lid geworden op: 22-04-2014 15:48

gebruik Time Tell

Bericht door Ellard de Vries » 28-04-2014 09:45

Ik denk dat je wel iets moet houden (kan Time tell zijn) of iets nieuws moet bedenken om vast te leggen, aan welke activiteiten je je juren besteedt of dat nu op kantoor is, thuis of elders.

Marijn
Berichten: 2
Lid geworden op: 12-05-2014 09:34

Bericht door Marijn » 12-05-2014 11:59

Ik ben het met Ellard eens. Ik werk nu zelf ook regelmatig thuis of ergens anders. Het is voor mij een handig hulpmiddel om te plannen, om na te gaan waaraan ik mijn tijd besteed en om mijn uren bij te houden.

willemien
Berichten: 5
Lid geworden op: 20-05-2014 11:21

Timetell

Bericht door willemien » 20-05-2014 11:41

Ik vind Timetell superfijn om mijn werkzaamheden en werkuren in bij te houden. Alles overzichtelijk bij elkaar, inclusief verlofzaken.
Bereikbaar zijn tijdens thuiswerk lijkt me gunstig. Het zou ook mooi zijn als er dan een koppeling is met het servicecentrum. Dat ze kunnen zien dat je wel telefonisch bereikbaar bent, ook als je niet fysiek in Hattem bent.

Plaats reactie